Uitslag klanttevredenheidsonderzoek

Sinds juni onderzoeken wij onze klanttevredenheid. Wij doen dit in de vorm van een korte online enquête. De link naar de enquête hebben we meegestuurd in onze nieuwsbrief van juni. De link verschijnt sinds die tijd tevens als pop-up op onze website. Tot 17 augustus reageerden 46 personen op onze vragen. Wij zijn heel trots op te kunnen melden dat inwoners ons een gemiddeld rapportcijfer geven van 8,3! Daarnaast geven zij aan dat wij gemiddeld tot veel bijdragen aan hun motivatie om door te gaan met energie besparen en verduurzamen.

Wil je ons ook laten weten wat je van ons vindt? We horen het graag. Ga hier naar de enquête.

Enkele reacties…

Ik hoop de komende maanden nog veel informatie te kunnen halen bij jullie. Op dit moment heb ik geen tips. Ik ben gewoon blij dat ik even binnen ben gelopen en anderhalf uur later met zoveel enthousiasme naar buiten ben gegaan.”

“Een zeer mooi en goed initiatief om op de hoogte te blijven om op energie te bezuinigen.”

“Ga zo door. Ik ben enorm geholpen door EnergieHuis Slim Wonen in Helmond.”

“Ik stuur al zeer regelmatig mensen door naar jullie en hoor alleen maar positieve reacties achteraf, dus volgens mij zit het wel goed!”